עלייתה של הרשת החברתית פייסבוק בשנים האחרונות יוצרת תופעה משונה שנקראת סטטוסים לפייסבוק. למעלה כל בעל פרופיל פייסבוק בגיל הנוער, מנסה לכתוב עדכון סטטוס שיצחיק, ירגש, יהיה מקורי , והכי חשוב יקבל כמות אדירה של לייקים. לצורך כך נפתחו אתרים רבים שמספקים את אותו צורך שהוא סטטוסים לפייסבוק . אין ספק שבעתיד הקרוב התופעה הזאת חייבת להעלם, אך בנתיים כולנו הולכים עם הזרם. באתר תוכלו למצוא את מיטב המשפטים , סטטוסים ומגוון רחב של נושאים. גלישה נעימה!

יום חמישי, 23 בפברואר 2012

תסתכלו על הסטטוס שלכם. עכשיו על שלי. עכשיו שוב על שלכם. חזרה שוב לשלי.

תסתכלו על הסטטוס שלכם. עכשיו על שלי. עכשיו שוב על שלכם. חזרה שוב לשלי.
למרבה הצער - הסטטוס שלכם הוא לא הסטטוס שלי.. אבל אם תשתפו אותו הסטטוס שלכם יוכל להיות כמו הסטטוס שלי.
תסתכלו למטה. בחזרה למעלה. איפה אתם? אתם בניוז פיד מסתכלים על הסטטוס שהסטטוס שלכם יכול להיות כמוהו. מה יש לכם על הקיר? זה אצלי - הסטטוס הזה שאתם אוהבים. תסתכלו שוב, הסטטוס הזה מופיע על הקיר שלכם. תסתכלו שוב, הסטטוס מלא בלייקים! הכל אפשרי אם אתם משתפים את הסטטוס הזה. אני על סוס 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה